Insnöad

En till sak gäller för mig. Jag är totalt insnöad. Livet kretsar kring mig och hur mitt liv kommer att te sig framöver. Jag har begränsad förmåga att ta in övriga världen. Bara kortare stunder kan jag koncentrera mig på andras väl och ve. Ser inte TV, radioskval är jobbigt. Men i går spelade vi Tantrix, ett stort parti med 2 omgångar brickor.  Jag kom tvåa. Nu under semestern - va bra att jag har semester föresten - får jag väl i min egen takt börja ta in att det finns en värld där ute.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Tillåt dig att vara "insnöad". Ha inte "dåligt samvete" för detta. Världen utanför finns kvar när du "tinat" fram. /ulf

2007-07-20 @ 16:13:22
URL: http://vildhunden.blogspo.com
Postat av: Kontext

Det har du rätt i. Samtidigt förstår jag att det kan vara mastigt för vänner att ta del av mitt insnöade tugg. Men det är kanske deras problem. De som inte vill, behöver faktiskt inte läsa.

2007-07-20 @ 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0