Layout

Medelsvår huvudvärk av att försöka påverka layouten på bloggen. I en glimt av lyckosam påverkan fick jag till stilsorterna, men inte storleken, färgen eller valet mellan fet och mager.

Har inte lyckats få till huvudlayouten. Ville ha bredare spalter och inget indrag på löptexten. Orsaken är bl a att mina strippar skall kunna bli lite bredare och därmed större och mer läsbara. Mina få läsare är lite synsvaga, nämligen. Jag är en av dem. Vi är väl i LIVs ålder, kan jag tro.

Finns det nån därute i cyberrymden som kan göra våld på grovlayouten? Och som kan ge mig en hint?

Kommentarer
Postat av: Ulf

På Blogger finns det färdiga "grundmallar" att välja mellan. Sedan kan man ändra i dem om man vill. Kan inte du välja mellan olika mallar? Måste du ändra själv i din mall?

2007-07-10 @ 09:50:13
URL: http://vildhunden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0