Anonym kvinna 50+

Bakom Kontext finns en kvinna 50+. Nu vet du det.

Det har varit jättekrångligt för mig att börja blogga. Jag har blankett- och fyllerinoja, blir höggradigt stressad för att inte göra fel - och det blir oftast fel då. Jag började med blogger, och lyckade nog starta två konton som liksom snodde in sig i varandra så att inget funkade. Till slut gav jag upp och valde www.blogg.se i stället.

Jag har haft god hjälp av en, i mina ögon, smått professionell bloggare. Honom hittade jag via en kontakt sight på nätt (Norrlandskontakten). Utan hans hjälp hade jag gett upp för länge sen.

Det här är omständigheter som gör att jag just nu funderar över nätkontakter och bloggande. Jag har t ex valt att vara anonym, för att undvika att skada mina anhöriga och mina företag. För man vet aldrig vilka som finns där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0