Bilder om dialog

Jag är intresserad av relationer på olika strukturnivåer. Samspel mellan människor. För det är där det händer. I kontakten mellan människor sker utveckling.


Jag är också intresserad av att förmedla budskap, att illustrera och skriva. Genom åren har jag fotat en hel del. Först med tunga dyra systemkameror, på senare tid med en enkel lätt digitalkamera. När jag tittar på de bilder jag tagit ser jag väldigt lite av just människor i kommunikation med varandra. Det är förunderligt. Jag har konsekvent undvikit att fota det som för mig är det verkligt intressanta. Människor i kontakt med varandra. Fältet mellan personerna, som är så laddat med innehåll, om man bryr sig om att notera det. Kroppsspråken.


Hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0