Japp - nu vänder det

Ännu en god natts sömn. Jag gick in i dimman redan kl 19.30 igår och de nattliga promenaderna var bara 5 till antalet. Jag känner mindre av alla besvären jag haft. Den här goa känslan av utsövdhet kan bara göra nytta, tänker jag.

Jag har champagnebubbel och glädje i kroppen. Det var ett tag sen. Livet känns härligt och jag LÄNGTAR... till att umgås i glada vänners lag, till att träna och simma på badis, till ... jag vet inte vad. Till att möta världen. Jag är ute ur grottan, mina vänner!

Jag längtar också till att klura ut några detaljer i ett anbud jag jobbar med. Det ska jag ägna mig åt om bara några minuter. Men morgonkaffet ska ha sin tid först. Detta ljuvliga morgonkaffe från min ganska nya espressobryggare.

Som sagt - nu vänder det. Jag njuuuuter.


Kommentarer
Postat av: Gabriel

Somna du 19.30 och vakna nu?

2007-11-15 @ 07:11:54
URL: http://pokerstar.blogg.se/
Postat av: Kontext

Ja nära på. Jag vaknade strax före 6. Har gonat med tidningen en stund. Många timmars sömn blir det. Härligt.

2007-11-15 @ 07:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0