Plats i korgen

Min blåsa och jag är fortfarande inte i takt med varandra. Jag vill att besvären ska minska och att jag ska kunna leva livet lite mera normalt ett tag. Men det vill inte min blåsa alls. Inte än i alla fall. Och det är otvetydigt blåsans takt som gäller.

Faktum är att jag har relativt påtagliga besvär. Ont. Trött. Mm. En ganska liten grej tar för mig lång tid och om jag känner mig stressad så skriker blåsan.

Jag behöver lugna mig och vänta in blåsan. Det är inte så lätt för en otålig. Den säger - plats i korgen.

Kommentarer
Postat av: iprincipfrisk

Hm, känner med dig. Här går det inte heller så fort eller rättare sagt det blir inte mycket gjort. Fot om fot kanske man skulle kunna kalla det. Men med vår envishet så../Kram

2007-11-18 @ 19:11:07
Postat av: Sundsvallsbiet

Läser och är med dig. Mer ork imorgon. Önskar dig en god natts sömn.

2007-11-18 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0