Inte nog med det

I morgon ska jag ut och resa till Kungliga Huvudstaden. Jag skall föreläsa om mentorskap för företagare på Svenska Mässan och åka vidare ner till landets syliga utpost för att vara med om ett dop. Det ska bli så trevligt, har jag tänkt.

Då behöver jag rena fina kläder. Stoppade maskinen full och tvättade. När jag skulle hänga tvätten och klev in i tvättstugan, var golvet fullt av vatten. 3 cm. Totalstopp i avloppet.

När också det händer börjar jag tycka lite synd om mig. Stackars mej. Syndomma mej. Blåsan har definitivt ilsknat till och är mera ond. Aj. Och jag känner mig sååå trött.

Det bästa med dessa händelser är att jag nu kan kanalisera mitt svårmod på lite vatten som inte vill rinna ut. Alltid något.

:-)

Kommentarer
Postat av: Sundsvallsbiet

Ojdå! Det var mycket på en gång. Blåsan skulle väl dock vara ilsken av måndagssoppan? Hoppas resten ordnade sig med f-kassa och avlopp. Ny dag imorgon!

2007-10-17 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0