Nu så

Jag tror min skäl att det är krig i min kropp. Det känns som att det nu händer något och att alla krafter ska kanaliseras till detta. Det innebär att mitt mentala jag alltmer kopplas bort. Jag är som nockad och känner mig intelligensbefriad. Här är det nog bara att åka med och inte ha så mycket hjärnkoll.

Tog mig en tur i skogen i går och kom hem med ännu en svampkorg. Satte mig därefter vid datorn vid 17-tiden för att göra nåt, minns inte vad, och somnade. Gav mig en macka till middag och la mig för gott. Redan kl 18.

Nu så. Efter tredje instillationen tror jag på det här. Jag tror att jag svarar på behandlingen. Det är dessutom skönt att slippa barra.

Kommentarer
Postat av: Sundsvallsbiet

Där ser du. Lagom sjuk o pengar från kassan. Det ordnar sig.

2007-10-23 @ 10:57:10
Postat av: Inger i Göteborg

Jaa, Du håller då igång. Var lite försiktig med Dig. Gör inget om Du vilar då och då. Jätteskönt att det ordnar sig med FK. Bra om flytet börjar komma. Du är B R A!
Stor kram

2007-10-24 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0