Rysande bergochdalbana

Jag fick just samtal från min urolog. Hon sa

- År du beredd på ytterligare bergochdalbana?

- Ja, det får jag väl så lov att vara. Å så tänkte jag. Ja ha. Det var muskelinvassivt i alla fall. Stön.

- Proverna har kommit och de visar inga som helst tecken på ny cancer. Det som absolut såg ut som cancer var i själva verket något annat. Du ska ju få se filmen själv.

 

Ja, så pratade vi runt ikring det hela. Hon tycker att det är lite problematiskt att rycka blåsan med de fakta som vi nu har. Hon vill gärna försöka ge den någon annan sorts behandling. Som blåsan förmodligen inte heller kommer att gilla. Just nu ska den bara få vila. Jag ska börja äta antibiotika igen för att den ska ha bästa möjliga läkmiljö i sig. Sen ska den väl få sin misshandel igen. Stackarn.

 

Fantastiska nyheter. Otroligt. Men hellvete, ska blåsan misshandlas ännu mer? Men, det är ju bara fantastiskt. Men, hjälp. Men, oj. Men...


Jag tror jag brygger mig en kopp kaffe.


Kommentarer
Postat av: vännen i västerås

jag tror att du verkligen behöver en kopp kaffe eller kanske fler:-)

2008-04-07 @ 15:57:18
Postat av: Kontext

Ja, om inte förr, så skulle jag vilja ha nåt rejält starkare i den där kaffekoppen. Å andra sidan är jag redan alldeles på pikalurven av tillvaron självt, så jag kanske inte behöver förstärka förvirringen. ;-)

2008-04-07 @ 16:04:38
Postat av: Ulf

Vilket glädjande besked!!! :-)

2008-04-07 @ 19:36:32
URL: http://vildhunden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0