Varför?

Jodå. Natten var lugnare. Bara 4-5 nattliga promenader. Känner mig mera utsövd och detär skönt. Så då är det väl bra då?

Synd att det inte känns så.

Jag har ökat lungrossel igen och jag är mer och mer lur på det. Min inte-tuberkulos-hosta ger mig grubblor. Den besvärar mig inte nämnvärt. Det är inte rethosta. Det låter inte särskilt illa eller mycket alls. Folk som träffar mig undrar nog om jag är hypokondrisk. Men jag är lur på sambandet med instillationerna. Men rosslet kommer från djupet av lungorna och har ett fräsande ljud. Hostan har varit nästan helt borta på sistone, men nu har den tilltagit efter senaste instillationen. Varför?

Jag har lite konstant nyp i blåsan och obehag då jag rör mig. Varför? Det har kommmit lite blod på sistone. Varför? På det hela taget känner jag mig lite bedagad. Men det är ju inte så konstigt, då jag åter är i behandling. Det är de här andra varförfrågorna som ger mig grubblor. Varför?

Parallellt med dessa frågor om min hälsa händer roliga saker i jobbet. Pusselbitarna faller på plats. Det är så mycket utveckling där. Och helvete vad stressad jag blir av de här små diffusa symptomen jag har. De som kan vara harmlösa och naturliga. Eller förebådande onda aningar. Så tillbaka till ruta ett. Vad betyder alla dessa små symptom? Skulle vara bra att veta varför jag har dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0