Födelsedag

Livet börjar återgå till normala gängor. Granen ser lite bedagad ut och en och annan dekoration vill trilla av. Min dotter T packade bilen och begav sig hem till sitt. Hon har kanske 7 timmars körning för att komma dit hon ska. Hon ska vara workshopledare några dagar för danssugna ungdomar nu i helgen innan den riktiga vardagen börjar..

Jag själv har fortsatt att vegetera. Åtskilliga har ringt mig idag och några kom och grattade. För jag fyller år idag. Därmed ska jag väl vara klar för vardagen. Men inte känner jag mig riktigt redo än inte. Jag fortsätter att fylla år några timmer till.

Kommentarer
Postat av: Ulf

GRATTIS!

2008-01-03 @ 09:05:31
URL: http://vildhunden.blogspot.com
Postat av: iprincipfriskisk

Visstja! Vi var ju på en sån underbar jämnfest nyss. Grattis på dig från oss.

2008-01-04 @ 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0