Tack

Tack för alla lyckönskningar och gratulationer. Jag har verkligen haft några dagar då jag NJUTIT av att vara examinerad och uppburen av respektfullt varmt bemötande. Härligt. Tack, tack. Jag har också njutit av att ha fått kontakt med mina lustar. Jag är verkligen intresserad av det jag studerat i utbildningen och jag skulle mycket gärna forska vidare.


Det är som med julafton, det varar inte för evigt. Det är inte ens möjligt att njuta för evigt. Vardagens dimmor vältrar in över tillvaron. Resor, kundbesök, insatser i grupp, dokumentationer ägnar jag mig åt på min deltidsfriskskrivna tid. Just nu är det riktigt snärjigt. Måtte blåsan ställa upp. Funderar också på om det över huvud taget skulle vara möjligt för mig att forska. Jag är som bekant ett osäkert kort.

Nåväl. Jag har minnena från promoveringen att suga på. Det smakar gott. Tack.


Kommentarer
Postat av: P

Jag kan bara sälla mig till gratulationskören.
Du har verkligen gjort det bra. Grattis (ditt förnamn)
Det är kul med Dig, Du står verkligen med en fot i teorin och en i praktiken.Du skulle kanske som antropologerna forska med Dig själv i praktiken.........
Glad att Du frisk går vidare med Ditt intressanta värv....från en av de som Din verksamhet spiller över på.

appropå tidigare inlägg i friskresan:
Om man kan ha en sjuk-frisksorg/oro har jag det fortfarande- jag ser på att den finns

Kram

2008-01-31 @ 08:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0