Rodnar ännu mer

Vad sägs om den här? En 26 åring, som alltså är 32 år yngre än jag och lika gammal som mitt yngsta barn, skriver:


God morgon
Hejsan. Har just köpt en sommarstuga ute vid havet. Nära till Regionhuvudstaden (min översättning). Gillar äldre kvinnor och söker en älskarinna över sommaren. Hör av dig om du gillar yngre män, vin och lugna stunder ute vid havet.

 

Fantastiskt erbjudande. Tänk, en ung stilig man. Samtidigt så motbjudande. Nog kan jag förstå behovet av en morsa. Men morsor ska man väl för fridens dagar inte ha som älskarinna. Min fattningsförmåga räcker inte till för att förstå behovet. Istället för att förstå så rodnar jag. Ännu mer.


Kommentarer
Postat av: Sundsvallsbiet

Varför tror du att det är en morsa han söker? Skulle en man ha tänkt så om en yngre kvinna hade svarat? Han kanske helt enkelt är intresserad av kvinnor som är äldre än han själv?

2008-06-15 @ 22:49:20
Postat av: vännen i västerås

Jag förstår att du rodnar, jag skulle känt mig illa till mods också samtidigt finns en poäng med det sundsvallsbiet säger.

2008-06-16 @ 08:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0