Osäker

Summerar den här veckan då jag mått riktigt bra. Så är det. Jag har mått bättre än på länge. Men jag är alls inte besvärsfri för det. Ha vill ha mer. Jag börjar längta efter den där totala friden i blåsan.

 

Umgås med frågor om medicinering som jag vänt mig till min läkare med. Ska jag verkligen minska mängden antibiotika?

 

I helgen exploderar nog våren. Träden har brungrön tunn skrud. När helgen är över har den nog blivit mer limegrön eller mättat intensivgrön. Naturen har sin gång. Min blåsa är en fis i rymden. Men inte i min tillvaro. I min värld är blåsan välkommen att läka ytterligare. Frågan är om den skall få fortsatt antibiotikahjälp både morgon och kväll eller bara på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0