Det trodde jag inte om mig

Hjälp. Jag blir tagen på allvar!  Myndigheterna som jag skickade anmälan till hörde av sig i fredags morse. Konkurrensverket gör inget. Ärendet är för litet för dem. Men Länsrätten agerar. Där har ärendet fått ett nummer och hanteras av en viss Rotel och jag behövde skicka en undertecknad papperskopia för att de skulle kunna göra något. Det har jag gjort. Och då blir det så att vårt företag kommer att föra talan mot den här kommunen. Skakigt. Ovant. Konstigt. Men så är det.

Jag har min kollegas stöd att agera. Drivkraften är inte att vi själva ska kunna lägga anbud, utan att sådana företag likt vårat ska kunna göra det. Vi omakar oss om att ta strid för sakens skull. Det trodde jag inte om mig.

Kommentarer
Postat av: vännen i västerås

Duktig tjej:-)

2009-07-13 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0