Sockerdricka i kroppen

Nu är jag på turné igen några dagar. Kungliga huvudstaden och Drottningstaden. Igår var lilla undersökningsdagen. Födelsemärken/knutor och bröst fick sina respektive undersökningar. Ett litet märke på ryggen, som jag inte kunde se själv, ska tas bort om några dagar.  Det jag kom för att visa upp var idel ofarligheter. Dröjer åtskilliga veckor innan jag får besked från respektive undersökning. Ja, det var då det.Väntar för övrigt ivrigt på kallelse till nästa blåskoll.

 

Jag har fått en kursinbjudan som jag jublar över. En 4 dagars animeringskurs i skiftet juni-juli. Jippi. Bättre semester än att förkovra mig på detta sätt finns inte. Billig var den också. 300 spän och då ingår fika!!! Hur bra får det bli, egentligen? Nu grunnar jag på vad jag ska sätta tänderna i och använda som lärobjekt. Har inte precis idé-torka. Tänk, det här känns så kul så jag får sockerdricka i kroppen.


Kommentarer
Postat av: vännen i Västerås

Vad härligt det verkar med sockerdricka i kroppen....Vad är det för animeringskurs?

2009-06-11 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0