Det går åt rätt håll med allt.

Men himmel va man kan vara sjuk av en vanlig flunsa! Jag mår pyton och mest bara feberdvalar i min säng. Har fått stora blämmor på kroppen, som nog inte är nåt at bekymra sig om enligt sköterskan jag pratade med. Huden kan reagera vid sjukdom. Mitt kylskåp är lagat (men lampan är trasig och det ska jag kunna fixa själv) och torkskåp och spis är på gång att få sin lösning också. Glasmästaren kommer på måndag och inspekterar mina fönster för åtgärd. Eventuellt har jag nått kulmen på min flunsa så att jag kan leda ett seminarium i morgon förmiddag. Jag gör det inte själv, så det ska nog funka. Det går alltså åt rätt håll, med allt. Och allt detta har jag fixat i feberdvala. Inte illa.

Kommentarer
Postat av: vännen i Västerås

Ta det lugnt och sköt om dig väl

2009-05-29 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0