Noll

Nu vet jag mer om hur bra det ser ut i min blåsa. Min läkare K ringde igår och förklarade att sköljvätskeprovet visade noll. Dvs inga avvikelser över huvud taget.

Förra kollen fanns vissa deformerade celler (lättare dysplasier tror jag var orden som användes då) som antogs bero på att jag fortfarande var sårig. Nu finns alltså inte ens några såna.

Min stingsliga blåsa sköter sig exemplariskt, bara den får vara någotsånär i fred. Vilket den får nu.

Hej hopp och skål, go vänner. Nu tar jag helledigt från cancertankar i blåsan några månader. Nästa koll blir i början av januari.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes! Grattis. Jag unnar dig verkligen denna lättnad. Du är en förebild för mig och jag samlar på positiva resultat.Lycka till med alla dina uppdrag och svårdefinierade "syltburkar"

2009-10-13 @ 18:05:14
Postat av: Ullis

Härligt!

2009-10-14 @ 08:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0