Filosofi och teknik

Jag verkar ha Ken Wilber på min FB vän-lista. Han är min favvo-filosof och meddelandden från Ken Wilber. Fick följande tips. Meditation of the brain 1/12

 

Det stör mig att jag inte kan ladda upp länken så att du... nej, men se nu gick det. Du klickar på den understrukna raden, så .... Men riktigt nöjd är jag inte. Jag skulle vilja att du såg en bild med en pil i och bara klicka på pilen för att komma dit jag vill att du ska komma.

 

Jag kämpar med attt kunna använda mig av de tekniska finesserna och håller ojämnt skägg. Den här filen vill jag inspireras av på flera sätt. Inte bara innehållsligt. Det är också ett sätt att göra "digital föreläsning" eller "digital artikel" eller vad man nu skall benämna formen som. Det är just obestämbarheten som jag är intresserad av. Ingen komplicerad teknik (när man lärt sig den) och ändå så mycket er / annorlunda än ett worddokument. Musiken gör absolut sitt till.


Kommentarer
Postat av: vildhunden

Kan du inte bädda in klippet i bloggen? Jag gör så att jag kopierar en kod från YouTube och klistrar in den i inlägget. Det funkar i WordPress.



Det var ett glädjande besked från undersökningen! :-)

Håller tummarna för att resterande prover också är bra!

Ha det riktigt gott nu! :-)

2010-04-06 @ 23:19:54
URL: http://vildhunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0