Så illa var det inte

Nu har jag fått respons från min lärare som tipsade om ett företag som kan hjälpa oss uppnå vår vision. Det var bra att jag frågade hur han tänkte, för jag hade alldeles missuppfattat hans association. Han menade att det tipsade företaget kan dokumentera processer genom att filma. Jaha.

 

Javisst har vi pratat om möjligheten av att filma i olika sammanhang. Men filmningen är bara ett hjälpmedel, inte alls visionen i sig, så jag tänkte inte ens på att han kunde göra en sådan association.

Nåväl.  Nu är tipset inte lika obegripligt.

 

Sen finns en fråga kvar – tror han att teknikkompetensen är visionen för vårt  företag? Men det var en helt annan fråga, vars svar jag väljer att inte fördjupa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0