Fönster

Fönstren är i det närmaste klara. Jag är mäkta stolt över att ha fixat 10 fönster och en glasad altandörr. Fotade just en bild på mitt sovrumsfönster, så nu kan man se skillnad.

 

Mitt sovrumsfönster. Före - efter

 

För övrigt laddar jag inför en rätt intensiv jobbperiod. Idag ska det utflyktas. Med tanke på erfarenheterna av utflykt hittills, generalrepetitionen, så förundras jag av Glada Hudik-gänget som rest kors och tvärs i världen med sina funktionshindrade. Lyssnade på Pär Johanssons sommarprogram igen och imponeras av hans och deras gärning och inställning.

 

Efter utflykten blir jag kvar på jobbet i närmare 1 ½ dygn. Sen duggar dygnsinsatserna ett tag för att lugna ner sig i början av augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0