Hurra

Det finns ett och annat att glädja mig åt en dag som denna.

 

Hurra 1 - Äntligen har jag fått en alldeles vanlig simpel åkomma. En flunsa har brutit ut. Har dov huvudvärk och tjocknar igen i näsa och hals. Nyser och snorar. Dessutom undrar jag om flunsan möjligen kan ha något med mina tidigare besvär att göra. Hoppas.

 

Hurra 2 - Idag blir det i alla fall utflykt till Skogsnäs. Jag ser fram emot picnic och föreställning och kanske också se finalen i fotboll tillsammans med vänner. Inte så mycket för bollens skull, eller för Spaniens eller Hollands skull (kolla, jag hänger med så pass) utan för vännernas.

 

Hurra 3 – Dotter T kommer med mig hem och umgås med mig några dagar. Troligen sätter vi igång med projekt tapetsering och fönstermålning.

 

Hurra 4 – är ledig nästan hela kommande vecka. Ska bara infinna mig en enda arbetsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0