Inte längre anonym

Jag har tagit ett för mig stort steg här på bloggen. Jag är inte längre anonym. Under rubriken Kontext uppe till höger under fotot på mig har jag skrivit om mig med namn och kontaktuppgifter. Det passar mig att inte vara hemlig. Däremot vill jag fortsatt inte vara sökbar på mitt namn och den där cancern som inte tar särskilt stor plats i mitt liv längre. Jag hoppas att det funkar att göra så här. I minna bloggtexter fortsätter jag i samma anda som tidigare och jag hoppas att jag inte blir sökbar på det där direkta sättet. Och de som verkligen vill veta vem jag är och ha kontakt med mig kan nå mig.
Hoppas det här funkar.

I ett annat sammanhang kallar jag mig för pingvin. Det kommer sig av tiden då jag vaggade fram i tillvaron som en pingvin, ibland med kateter hängande mellan benen. Uj, det var en jobbig tid. Men jag gillar mitt Pingvin-alias.

Kommentarer
Postat av: ÄS

Nu förstår jag inte riktigt. Om du skrivet ditt namn så kommer du bli sökbar.

2010-11-06 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0