Förunderliga äro tillvarons nycker - 1

Jag sitter på tåget på väg hem efter ännu en vecka i Drottningstaden och förundras.

 

Jag har fått ett enastående roligt och utmanande uppdrag. Eventuellt rätt stort och kanske länge. Det berör på hur det utvecklas. Det handlar om kulturförändring och förändrad inställning till arbetsmiljöarbete i en stor potent ”manlig” organisation och jag är inlejd som managementkonsult och beteendevetare att tillföra de mjuka värdena. Kreativa processer som leder till engagemang och ansvarstagande i alla intressentled är det jag ska tillföra. Jag förundras också över att jag tror att jag kan det. Jag nyper mig i handen över detta ytterst stimulerande uppdrag.


Kommentarer
Postat av: Nicolaysilje

Greetings. This site is so full of information

2011-04-04 @ 13:11:29
URL: http://nicolaysilje.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0