Det-KAN-gå-bra-tanke-piruetter

Jag fortsätter att blogga om det som är "i figur" i mitt medvetande. Ids inte låtsas att det är på nåt annat sätt. Förstår också att det kan vara tröttsamt att läsa. Men va fan, sluta läsa då!

 

Alltså. Dagens ultraljudsundersökning (mm) blev resultatmässigt som vi gissade. Datum för snitt ligger fast, det är 24 augusti som gäller. Småttingarna väger nu ca 900 respektive 1400 gram. Flödena är som förr, stabilt instabila. Dottern är nu i vecka 32. Föräldrarna är ordentligt omhändertagna och blir successivt införstådda i vad praktiskt som kommer att hända, när och till viken kostnad. De känner idel tillit till all personal. (En gudagåva! Vilken fantastisk vård vi har i Sverige - när det gäller!)

 

Snart är den här tiden FÖRE ett minne blott. Om en vecka kommer tiden EFTER. Det-KAN-gå-bra-tanke-piruetter virvlar runt i mitt medvetande likt brittsomriga vindar varvade med en och annan skur och blåst.


Kommentarer
Postat av: Inger i Göeborg

Har följt Din och barnens blogg. Så fantastiska de är i denna tuffa tid! Hälsa dem så gott från mig! Om Du vill så kan vi träffas - och Du får prata!!! Vet inte när Du är här. Söndag kväll? tisdag efter 19? Onsdagen förmodar jag att Du är i Stockholm. Kom Du med förslag. Bättre att Du kommer hit eller att vi går ut. Du har tillräckligt just nu. Stor kram från vännen Inger

2011-08-18 @ 23:25:08
Postat av: Kontext

Träffas - gärna. Jag hör av mig. Gärna redan på söndag, ska kolla lämpliga tågförbindelser bara.



Och tack för omtänksamheten.

2011-08-19 @ 07:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0