Eksem

Nu är jag i kungliga huvudstaden. Vilar mig och min förbannat onda blåsa. Tycker bara det blir värre. Den går faktiskt i kramp ibland och då skvalar det efter benen. Laddar för den viktiga presentationen på måndag.

 

Dottern och jag var på Moderna Museet och såg en utställning med fotografen Andreas Gursky 80 - 08. Oj oj. Den lämnade mig inte heller i någon ro. Hela jag var pinsam över mänskligheten efteråt. Fantastiska bilder och ett mycket tänkvärt perspektiv på mänsklig aktivitet  - Människan som struktur- och ordningsfascister. Han lämnade mig med en känsla av att människan är en förfärlig parasit som jordklotet råkat ut för. Vi ger jordklotet eksem.

 


Kommentarer
Postat av: Ullis

Lycka till imorgon!

2009-04-26 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0