Match 1 färdigspelad

Första matchen består av följande ronder: magnetröndgen, TUR-B operation, datortomografi, blod- och uringprover och måldomarens slutomdöme.

Magnetröntgen, 1 - 0 till mig. Dock skuggbildning på buksidan.
TUR-B operation, 2 - 1 enligt tidigare rapportering. Finns cellförändringar som svarar mot skuggbildningen.
Datortomografi, 1 - 0 inga tecken på spridning, lungor, lever, njurar ser fina ut. Har en systa i sköldkörtetln, som lämnas utan åtgärd.
Blod- och urinproverna, 1 - 0 bara fina värden, ingen urinvägsinfektion på g.
Måldomarens slutomdöme, 1 - 1 Hon flaggar alltså för att matchen är i det närmaste oavgjord, men att det lutar åt fördel mig dvs blåsan kvar och får en chans och den fördelen gäller åtminstone i det korta perspektivet..  Märker vi minsta lilla förändringar i läget åker blåsan bort.

Jag utgår med segern i denna den första matchen. 6 - 2 till mig.

Nästa match börjar redan om tre veckor. Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Cici

Grattis till vunnen match!

2007-08-22 @ 23:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0