Tranbärsjos

Jag säger bara det. Tranbärsjos.

Tranbärsjos har räddat mig många gånger de senaste åren. Kanske har den till och med hjälpt till att skyla de egentliga problemen.


I alla fall var jag risig häromdagen. Å så började jag bälga i mej tranbärsjos å så blev jag bättre och livet därmed roligare att leva. Minskade fysiska känningar leder till mindre jobbiga grubblerier om hur det står till där inne i underlivet. Det är så skönt med ett relativt bedrägligt lugn.


Jag vet att det finns dom som säger att det inte finns vetenskapliga bevis för josens förträffligheter. Men det struntar jag i. För i min verklighet funkar det. Och det räcker för mig.

 

Alltså. Tranbärsjos för ett normalare liv. Tranbärsjos. ;-)


Kommentarer
Postat av: iprincipfriskisk

Jag köper torkade tranbär och kastar i mig några varje morgon och det TROR jag på.

2007-12-06 @ 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0