BUC

Har känslan av att tillvaron går i spinn. Samtidigt vet jag att det om något jag råder över, driver mig in i och bemästrar.

Veckan som gick var fylld av än det ena, än det andra. Möten, ett komplicerat  uppdrag, möten, hemsidesarbete, möten... och jag avslutade veckan utschasad med att sätta mig på tåget till U för att träffa kära kompisar från studietiden för några år sedan.

Det är så spännande att följa varandras livsresor. Inte tar spänningen slut bara för att vi är lite till åren. Framför mig har jag ett drygt dygn av berikande avkoppling med dem. Tillsammans kallar vi oss BUC vilket står för initialerna i våra respektive förnamn. Det kan vara giiiivande att bemästra känslan av spinn i tillvaron. Är inte det fantastiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0