Friskhuset

En vecka på Friskhuset i S, (stora staden som är skärpspännet på midjan av Mellanmjölkens land) Hälsoavdelning 14A i ëlvan (rum 11). Jag hade förmånen att ha enkelrum med vacker utsikt över blånande skogar, mycket himmel med busande måsar och en bit där nere Friskhusets stora parkering. Jag har legat där i min säng och vandrat med min handväska (kisspåsen) till bordet vid fönstret för att inta hälsomåltiderna. Ja, vad ska jag säga om det. Jag bad de mina om att ta med visuella vitaminer för att kompensera en liten brist. Stort frukt- och göntfat har jag haft att titta och mumsa på.

Alldeles utanför elvan gick Kungsleden (korridoren). Där har jag vandrat både fram och tillbaka åtskilliga gånger var dag. Men jag har bara hållit mig till de rösade lederna. För säkerhets skull. Sommarpratarna har däremot gett mig turer till nya okända landskap.

Kommentarer
Postat av: marita

Jag håller tummarna för dig hela tiden och skickar stor kram. Leif hälsar.
Marita

2007-08-02 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0