Tidelipom

Dagarna kommer och går. Jag har funnit mig förvånansvärt bra tillrätta med att VÄNTA och att ACCEPTERA. Jag är lugn och sover utmärkt, trots ett tiotal nattliga utflykter till toaletten. Den otäcka måltiden är svald. (se Osmaklig måltid 19 juli.) Märker också att jag är konvalecent efter en operationen. Orkar mindre och det gör mera ont än vad jag föreställt mig. Skorplossningen fortsätter, men jag avstår att skildra detaljer. Det kan du som läsare slippa ta del av. Livstempot är ovant, men helt ok.

Vädret är oförskämt varmt och vackert. Vi gör små enkla utflykter var dag och efter det behöver jag vila på sofflocket. Igår tog vi en kaffepicnictur till norra stranden med sjöbodarna - för att upptäcka att kaffet inte var nedpackat. Skissade på dotterns företagsnamn. På kvällen teatercafé med sång av Torsten Föllinger, legendarisk röstpedagog vid Dramaten, och pianospel av J, mågämnet mitt.

Jag har bett om proffshjälp att få mitt mail att funka. Endera dagen ska jag vara i mailtrafik igen.

Undrar vad denna dag har i sitt sköte. Tidelipom.

Kommentarer
Postat av: Kramforsulla

Noterar att du njuter - fortsätt med det! Här och nu är ett bra fokus.
Kram

2007-08-08 @ 21:00:03
Postat av: Kramforsulla

Noterar att du njuter - fortsätt med det! Här och nu är ett bra fokus.
Kram

2007-08-08 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0