Ordbok

Nu får jag så jag tiger. Har fått filer digitalt från min läkare och så får jag kompletterande material på posten. Jag har att läsa på, vilket gör mig beredd OM blåsan ska opereras bort. Rätt snart blir det i så fall. Planeringstiden, bara. I januari troligen. OM...

Jag märker att jag behöver göra mig en ny ordbok. Annars blir jag bortkollrad bland begreppen. Det finns brickermänniskor och kudmänniskor och ja, det finns nog några till "raser" att hålla rätt på. Å så kan dom vara färska eller gamla. Jag kan få träffa en 17 år gammal kudkvinna och några färska brickare. I själva verket är kvinnan 70.

Hör en påannonsering av några medverkande på TV. Nu ska dom prata urologi och det är en läkare från regionhuvudstaden som medverkar, så nu får det bli TV i stället. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0