Tänk på Paris Hilton

Biet som surrar här och var i min blogg ringde mig idag (omtänksamma dig). Vi pratade om ditt och datt med utgångspunkt i min blåscancer. Hur jag mår idag. Det var korkat att sticka ut i bara koftan i måndags. Mörka och inte mörka. Bli offentlig i media. Vem är intressenten? Eller vilka?

Väldigt bra fråga. Naturligtvis flera olika. Photocure som säljer Hexvix, samhället som vill optimera sina kostnader, kanske urologläkarkåren och jag själv som patient och företagare. Men det är väl Photocure som betalar för det eventuella kalaset, dvs medicinjournalisten MHs insats.

Biet - Se till att du får ut något för egen vinning.
Jag - Nja, det är nog inte frågan om några pengar för min del.
Biet - Det är klart att du ska ha pengar, du likaväl som alla andra intressenter!
Jag - Ja, jag ska definitivt se en nytta för egen del. Det är den jag håller på att tänka ut.
Biet - Tänk nu på Paris Hilton. Inte framträder hon utan att få en halv miljon dollar för det!
Jag - OK, jag ska tänka på Paris Hilton.

Paris Hilton och jag har något attraktivt och säljande som vi tar bra betalt för.

Nja.

Men tanken är rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0