Dyning

Svampskogen är ljuvlig. Jag tar mina turer och kommer hem med en korg då och då. Igår knatade jag runt ca två timmar. Trattkantareller mest. Kände att jag blev lite mjuk i benen av att kliva i oländig terräng. Dovt öm blåsa efteråt, hela kvällen. Idag ska kompis A och jag ta oss en tur efter trumpetsvamp.

När blåsan känns av ligger svårtankarna närmare till hands. Euforin över att senste operationen gick så bra och var så lättsam har försvunnit. Humöret och framtidsoptimismen växlar. De är som dyningar.

Kommentarer
Postat av: Inger i Göteborg

Så skönt det var att höra att det operationen gått bra. Inte så konstigt att humöret går upp och ner när det hela "lagt sig" lite. Tänker på Dig.
Stor kram

2007-09-24 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0