Outhärdlig beslutsprocess
Krånglet har istället överförts på min dator. Den vägrar nu att ta emot min sticka så jag kan varken överföra bilder till min kollega eller få material från henne via den. Hennes sticka funkar inte heller. Datorn har allt större probelm och … ja nu får jag nog köpa en ny. Jag har fått diverse hjälp att – förmodligen – landa i köp av en LG X 110 med inbyggd 3G modem eller en MSI Wind som har bättre RAM-minne men inte inbyggt 3G modem. Den här typen av beslutsprocess är outhärdlig för mig och jag gör nästan vad som helst för att få den snabbt avklarad.
Vilken bra liknelse. Jag tror också på att ärlighet mot kunden i slutänden stärker företagets trovärdighet. Ingen kan ju vara säker på vad framtiden presenterar.
Beslutsprocesser tycker vi inte om...rädslan att fatta fel beslut är vidrig. Tur att det så sällan händer och går över ifall det inträffar...till slut.
har du kollat med dr p som är en hejare på att "värdera" datorer. brukar ge mig råd...