Rapport från en egensinnig blåsa

Min kära blåsa är inte särskilt stödjande vad gäller ägarens motionsbehov. Den gillar allra bäst att jag ligger och sover och näst bäst att jag sitter bara alldeles stilla. Den gruvsamma tågresan till Göteborg igår gick utmärkt. Men så satt jag ju stilla på min stjärt en hel dag. Idag har jag rört på mig. Jag har gått till och från bussen på morgonen (max 500 meter) och nu ikväll. Och över gatan vid lunch. På dessa strapatser reagerar blåsan med stingslighet. Jag har kissat på mig 5-6 gånger och skänker tacksamhet till mina utmärkta inkontinensskydd och att det inte gör lika ont längre.


Kommentarer
Postat av: vännen i Västerås

Tack och lov för Tena:-)

2009-01-21 @ 02:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0