Hemåt

Semesterresandet går mot sitt slut.  Men inte semestern. Än.

Idag lämnar jag de västra skogarna med den stora sjön för att ikläda mig en dags gloria. Jag åker nämligen inte direkt hem utan masar mig via Ö i den västliga utposten av en annan stor sjö för att hämta dotterns cykel. Den fraktar jag till kungliga huvudstaden och lämpar av där. Bilen är halvfylld med diverse packning från dottern och hennes kollega sen de var danslärare på danssommarjobbet där. Allt ska lämpas av i huvudstaden.

Jag tycker det blir för långt att köra via huvudstaden och ända hem, så jag övernattar där. Men i morgon räknar jag med att vara hemma. Va fort det har gått. Och va skönt jag har haft. i all enkelhet.

Kommentarer
Postat av: I.

Lycka på resan! Hoppas att du får se solen mellan molnen.

2009-07-25 @ 14:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0