Aaaahhh

Livet är allt bra gött. Solen skiner i höstskrudat landskap. Jag sitter på tåget söderöver. Hade 30 minuter på mig i regionhuvudstaden innan tåget avgick och då stod jag i solen och bara lapade och njöt.

Jag är så glad över att det såg bra ut i blåsan. Litar helt och fullt på mina läkare som inte misstänker den där gula fläcken för något ont. Jag betraktar den som en sorts sårskorpa eller i alla fall nåt som har med läkningen av min blåsa att göra.

Jag känner mig också entusiastisk inför det uppdrag vi har i morgon. Ska bli trevligt att samarbeta med mina två kollegor och med kunden. Det var du sjutton om det inte skulle komma ut något bra av det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0