I mitt esse

Jag har blivit student igen. Läser en liten distanskurs i CSR vid Luleå tekniska högskola. CSR står för Corporate Social Responsibility vilket handlar om företags samhällsansvar. Ruggigt intressant tycker en sån som jag. Håller på med mina första två individuella inlämningsuppgifter. Den ena ger en bakgrund till företeelsen och debatten om företags samhällsansvar och den är jag i det närmaste klar med. I den andra uppgiften ska jag fördjupa mig i en del centrala begrepp som hör till området CSR.

 

Jag fascineras av hur intressant jag tycker att det här är. Samtidigt är jag rejält stressad över att inte riktigt ha varken tid eller råd, men, va fan. Man ska väl ha kul medans man lever? För det är kul att vara i sitt esse.


Kommentarer
Postat av: vännen i västerås

Kul att du är tillbaka igen!!! Jag gillar att läsa det du skriver, funderar över.

2009-10-02 @ 03:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0