Jag blir galen - och överraskad

Det trilskas för mig. Jag vill kunna lägga ut Youtube-snuttar här. Jag vill att det ska bli en ruta med en pil i och så ska man klicka på pilen för att se filmsnutten. Nu har jag ägnat timmar att försöka få till det. Men jag går bet.


Medan jag provar och provar, så lyssnade jag på ännu ett fynd från Talang. Vilka förmågor som finns. Överraskande. Här är Stephen Hansen. Som jag alltså inte kan lägga in så som jag vill, men det går i alla fall att lyssna på honom genom att klicka på hans namn.


Arrrggghhhhhh

Kommentarer
Postat av: I.

Du kunde ju!!! Jag kom direkt till You Tube och kunde både se och lyssna! Tack för tipset och gläd dig att du KAN!

2010-04-12 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0