Premiär

I förrgår kom dottern hem efter att ha avlutat artistjobbet i Sången om Taråberg - som dansare / skådis. Det märks på henne att det varit en verkligt fin upplevelse i ett trevligt team på  45 personer. Nu pratas det om att den ska ges även nästa år och då i regionhuvudstaden för att nå ny publik. Hon far vidare igen idag tillbaka för att träffa kompisar och för att vara med om Urkult torsdag-söndag.

Vi tapetserade köket klart igår och åt krabba. Nu drar vi strax till skogs en inventeringsvända för att kolla såna där gula som jag gillar så mycket. Innan jag börjar jobba i eftermiddag och innan hon drar iväg uppströms älven.

Det blir säsongspremiär på svampskogsturer och jag ser fram emot en lång härlig säsong. Till skogs, gott folk. Till skogs. Underbart. Detta är min själ livet.



Och detta är resultatet av premiärturen.


Dessutom syns den nytapetserade väggen bakom dottern som intar ovanstående lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0