Nu ere jul

Från och med idag tippar jobbvardan över i julledighet. Klapparna ska grejas, maten börja tillverkas och alla julkrönikor skickas. Ja, jag vet att jag borde varit ute långt tidigare. Men det viktiga för mig är att nu börjar den välbehövliga julron infinna sig. Min kropp har hajat förändringen genom att tillåta mig sova ovaggad ända till 7 på morgonen.

Dottern var till Drottningstaden en vända igår. På anställnignsintervju för några månaders 40 % vikjobb som danspedagog på en gymnasieskola! Det blev en äventyrlig resa i snöoväder men intervjun gick nog bra. Tänk om även hon kommer att vara en del i Drottningstaden. Då kanske vi kan hyra en liten lägenhet tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0