Fläskläpp

Ny morgon.

Har drömt flyttdrömmar på sistone. Inatt missade jag inflyttningsdatum, så paret som köpt mitt radhus kom och ville in och jag hade inte utrymt mina grejer och jag hade också att få nyckeln till lägenheten jag skulle flytta tilll.

Igår kväll tillät jag mig vara konvalescent och satt vid TVn inlindad i en skön filt och simmade med ögonen. Erfor också hur ont det kan göra att kissa. Det var länge sen. La mig redan vid 20-tiden.

Samtalet med urologen igår innan jag åkte hem gav ytterligare dimension till situationen. I princip tonade hon ner risken för att fynden av rodnade fläckar skulle vara cancer. I klartext - hon trodde inte att det var det. Och hon har hittills haft rätt i alla sina gissningar om vad hon sett i min blåsa. Vidare fick jag förklaring till den fläskläpp jag upptäckte efter narkosen. Jag hade haft ett smärre andningsstillestånd, vilket är vanligt, och fick nåt rör eller manick instucken i munnen och då bet jag väl till så att läppen kom i kläm.

Nu äter jag antibiotika och njuter av att det inte alls gör lika ont längre. Vardan tar vid och, ja, det är klart att jag ivrigt väntar på svaren på vad de däringa fläckarna är för nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0