Vågen

Igår läste jag i DN  om google wave, idag har jag sett en film om vågen på nätet

http://wave.google.com/help/wave/about.html OBS den är 1 timme och 20 minuter lång.

 

De pratade om de tre P-na

Product wave.google.com – här finns filmen

Platform code.google.com/apis/wave

Protocol wavefprotocol.org

 

Jag blir alldeles snurrig I huvudet av alla möjligheter, men också fascinerad och närmast hög. Måste skaffa tillträde och lära mer – ser massor av möjligheter. Tänk när de kopplar telefoni till detta. Skulle vilja utveckla vårt företagskoncept ihop med wave, om det bara fanns utvecklingspengar. Men det gör det inte.

 

Men, oavsett det. Jag gör vågen för de danska bröderna Jens och Lars Rasmusen, som är hjärnorna bakom detta och som också varit hjärntrusten bakom google maps, som jag är flitig användare av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0