Flyttat

Nu har jag definitivt flyttat och är mantalsskriven i Drottningstaden sedan 1 december. Jag har fått både DN och vanlig post i min brevlåda.

Låda för låda packar jag upp. Merparten av dessa ska tömmas till köket. Ser omöjligt ut, men det gick.

 

 

Flyttar in och renoverar / reparerar samtidigt med hjälp av en kär gammal vän som bedriver byggserviceverksamhet på Koster. Vi jobbar på så att åtminstone jag stupar till sängs, förbi av trötthet i både kropp (framför allt) och knopp.

 

 

Vi tog oss en tur till både IKEA och Bauhaus. Tröttande, men nödvändigt.

 

 

Det börjar ta sig och blir alltmer beboeligt. I natt sov jag för första gången i mitt eget nytapetserade rum i min egen säng. Källarförrådet står i givakt. Idag ska vi ge oss på att tapetsera respektive måla vardagsrum, kök och hall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0