Förlöst vid 61


Jag är förlöst. Vid 61 års ålder. Med en nygammal bok. Så här ser den ut.

 

Nu står den i 2000 ex som massor med 11 kg tunga bokkartonger i ett av sovrummen. De ska bäras ner, men det får jag ta pö om pö för att inte äventyra min numera någorlunda hyfsade rygg.

 

Min kollega och jag har arbetat om den tidigare upplagan rejält och 104 sidor har nu blivit 160. Den har tagit sin rundliga tid att få till och det har i stort sett skett utanför ordinarie arbetstid. Många gånger stönade jag över mig själv nu i vintras och våras - hur kan man vara så dum att tro att en hel bok blir till bara så där med vänsterhanden?

 

Jag är både trött och stolt över att den nu finns i en fjärde omarbetad upplaga och att den säljer så bra att vi kan ge ut upplaga efter upplaga. Den säljs endast i vårt eget förlag och i princip utan marknadsföringsinsats. Den sprids helt enkelt från mun till min och den beskrivs närmare här:

http://kim-human.org/sv/toread/mentor-handbook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0