Jag vet inte jag

Jag kollar bostadsrätter.

 

Nyss kom jag hem från en tur till Masthugget. Spanade in omgivningarna runt en lägenhet på Sjömansgatan. Inte illa att ha Slottsskogen ett stenkast bort. Jag tog mig en tur där och blev förälskad. Kanske inte i huset, men i skogen.

 

Så jag vet inte jag. Det kostar på att kolla och förhålla sig till det jag ser. Vill jag bo ultramodernt eller med historiens vingslag? Centralt eller naturnära? Rymligt eller kompact living. Undrar om jag ska ägna mig åt det här?

 

Men turen i Slottsskogen var fin. Hittade ett träd full med nappar. Då log jag. Och mindes att jag ska bli mormor. Till ett okänt antal barn. Snart.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0