Som en kråkspark

Nedräkningen är inledd för denna veckas vistelse i Drottningstaden. Åker hemöver i morgon kväll, landar över natten i Huvudstaden, fortsätter i ottan för att vara hemma i lagom tid för ... 2 timmars chefshandledning ... innan jag bilar söderöver med dottern och pojkvännen som packat ihop hans pinaler för definitiv flytt till Huvudstaden. Jag drar vidare till Drottningstaden igen efter en stunds 50-firande på lördagen.

 

Den som läste detta noga inser att det här är rena vansinnet. Men så känns det surt också. Så jag har ställt till det! I bland lägger jag mitt tidspussel som en kråkspark.

 

För övrigt har värsta upprördheten över dotterns graviditet lagt sig. Situationen är oförändrat allvarlig, men jag är inte längre invaderad av frågor. Jag tror jag förlikat mig med osäkerheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0