Drömmar om strul

Nätterna fortsätter att förundra.

 

Nattens dröm handlar om ständigt svikna överenskommelser med min yngre son. Vi avtalade tid och plats om att göra nåt speciellt och viktigt (minns inte vad) och när det blev dags, så kunde han inte. I verkligheten har vi inte något sådant spel på g, vad jag vet. När jag vaknade så kändes det dessutom som om jag drömt det här många gånger. En riktig upprepningsdröm.

 

Summerar senaste tidens teman:
Serverade män, dvs relationsförslag
Genomruttet fönster
Oavklarad examen
Struliga möten

 

Sammantaget blir det här katastrofalt strul med blottande av min ofullkomlighet.

- Kul teman du kommer med, mitt drömjag!

- Kan du inte bjuda på en mild sommardag där jag lyckligt plockar vallmo och ser ut över ett stilla blått hav?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0