Idag hemma-hos-loppis och hej-då-fika

Vaknade med drömmar i huvudet igen. Tänka sig. Jag drömde faktiskt om flyttkartonger. Det var lite förvirrat med packningen, det var det. Till skillnad från senare tidens drömmar, så håller jag med om drömmens innehåll. Ja, det finns flyttkartonger i mitt liv och de packas, mer eller mindre förvirrat, men dock. Drömmen stämmer!

 

Senare idag, kl 15-17,  har jag öppet hus i mitt hem, en kombination av hemma-hos-loppis och hej-då-fika. Frågar mig – kommer nån och hur mycket ska jag bulla upp? Vad ska jag bjuda på som plockas fram allt eftersom folk kommer och som inte blir dåligt om det inte kommer en kotte? Och som är enkelt för mig att fixa.

 

Till dess ska jag se till att plocka fram allt jag har i gömmorna som kan skänkas eller, i något enstaka fall, säljas. Hoppas verkligen att mycket av möget försvinner ut ur mitt hus.

 

Idag. Hemma-hos-loppis. Hej-då-fika. Kl 15-17.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0